Phu, andas ut

ONSDAG. Precis kommit upp till översta våningen och kan knappt andas av dålig kondition. Jag och matilda sprang runt på stan under eatiden och lyckades hitta hela hennes hej-jag-har-precis-fyllt-arton-och-jag-ska-ut outfit. Min mamma fick bistå med lite pengar då våra konton inte fylls på förren på fredag.

Idag fick matilda den första presenten av tre, en må-bra bok, och jag blåste serpentin på henne och sedan sköt jag av någon flaska så hon inte kunde sluta skratta, matilda är lättroad, precis som när hon såg bilderna.. Nu ska här jobbas på fn resulotion och jag känner mig inte pepp för fem öre även att jag har en hel chockladkaka framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0