Peppe & Kickla

SÖNDAG. Det är det vi heter enligt Emma och det är väl bara att digga läget ;). Jag är en sån människa som tycker om all enkel mat där jag känner igen varenda smak och konsistenserna är där dom ska, därför satt inte den fina middagen lika fint i min mage som den verkade göra på alla andra. Därför blev det endel popcorn och chips hetsätning för mig igår :P.


Jag har gått och blivit långhårig utan
att märkt det förrän idag :)

Vi for hem till Toffe med familj och det var där vi fastnade tills barnfamiljen skulle gå och lägga sig. Vi kollade lite halvt på Sagan om ringen och diskuterade en massa om skönhet och filmtrix. Det blev mycket tjejbaciller och rida häst - Emma hade vissa problem med kön och sånt bara, vilket kan vara ganska roligt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0