Ny diet på ingång

TISDAG. Eller ska jag säga söndag? För det räknas ju trotsallt som det idag.

               2008 6 Januari                         2008 4 Juli                     2009 6 Januari
Kilo:               57                                                55                                      51,3
Mage:            77                                                75,5                                   72           cm
Lår:                 -                                                   49,5                                  45           cm

Där var alltså redovisningen för ett år av viktnedgång. Som ni märker la jag inte ner någon större själ i det hela det första halvåret. Och inte heller har jag ansträngt mig något överdrivet sista halvåret heller. Men nu har jag stått och stampat på 51 kg i snart två månader. Så det är väl nu det börjar bli jobbigt att gå ner till min ideal vikt. Min ideal vikt har jag lagt på 49,något - det var så mycket jag vägde när jag träffade jesper och då kände jag mig alltid smal och fin. Så imorgon blir det inhandling av en liten ny diet jag ska göra nu i en vecka för att liksom rensa mitt system. Den går ut på att bara äta frukt och grönsaker. Kommer självklart trycka i mig en tallrik mat om det är god mat, annars tar jag mig gärna ett äpple, en banan och lite te. Jag ser faktiskt fram emot och börja äta grönt :). Jaja, vi märker den 4 juli om jag har lyckats!


28 januari                                                 2 juli                                                      31 december

Kommentarer
Postat av: sophia

men jävla unge, ät!

2009-01-06 @ 16:18:48
Postat av: Svar på sophia

Im fucking eating man, im just eating the good stuff :)

2009-01-06 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0