Nudlar och äpplen

MÅNDAG. Precis när jag trodde att morgon deprissionen hade lagt sig så missar jag bussen hem. Så blev att sätta sig på stationen och vänta på jesper. Vi tog en snabbis förbi och inhandlade alldeles för många paket nudlar och alldeles för få goldens delicious äpplen.

Jesper åkte precis hem till kajsa för att lämna tillbaka hennes bil och vi hoppas att det gick bra. Måste sätta mig med Obama talet nu. Jag ska idag börja med ett presidenttal, ett tal vi fick i uppgift att göra för ungefär 6 veckor sedan, som ska vara klart imorgon. För imorgon får vi en nya president i världens mäktigaste land.

Måste bara få påpeka att jag är städarnas Isabelle Caro som hon är för anorektiker, extrem. Satte igång dagen med att storstäda rummet, ja oline, ännu en gång hände detta.. Jag har börjat drömma varje sketen natt nu, eller rättare sagt morgon. Jag drömmer om stress och att ingen lyssnar på mig, det är fruktansvärt irriterande, som om jag aldrig någonsin kommer någonstans fast tiden bara går och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0