nail polish

SÖNDAG. Oj vad jag fick sova ut skönt idag. Känner mig fortfarande halvt i dvala men inte lika ont i kroppen som jag har haft väldigt länge nu. Jag har fått en liten men hård knöl på sidan av foten också och den är väldigt irriterande och oroande.

Målat mina naglar nu tre gånger. Jag är alldeles för rastlös för att måla naglarna, det tar så jäklans lång tid och så ska man få det att bli snyggt och torka och blablabla. Finns det inte typ bara något slags klistermärke man skulle kunna sätta på som passade perfekt på nageln så att det såg ut som om man var värsta nagellacks profset? Får uppfinna det.

Nu ska jag och mammsi in till stan och handla, blir väål mat och en massa onyttigheter som man stoppar in i korgen. Var ju tänkt att jag skulle fått tag i jesper för länge sen och vi skulle varit uppe hos Toffe och hjälpt till med Emma. Men jahajaja, jesper var fan är du? Nu börjar jag bli irriterad, nu är det dags att höja sockerhalten i blodet känner jag.

Missa inte när jag kollar min vikt sedan ett år tillbaka nu den sjätte.


updt. Skickade ett sms till Verônica igår när snön föll som mest. Tyvär har jag inte fått ett svar på hennes känsla för snön än. Kanske är hon insnöad, avsvimmad eller något annat hemskt. Eller har hon inga pengar på mobilen. Det märker vi om fyra dagar när skolan börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0