MY party homie

ONSDAG. Vid två hugget blir det jag och my på stan med lite shopping och fika därtill. Jag ska försöka ta mig tid att handla in lite sånt där onödigt som alltid behövs och dessutom börja kolla upp alla miljoner saker jag har tänkt köpa till matildas artonårsdag.

My är en fin vän, en liten myra som man kan bära med sig och plocka upp vart som helst och bara mysa med, det är därför hon är min alldeles egna my. Hon är som Amy diamond, fast mycket bättre, min mysan.

 

över förtio personer var här inne igår, dessutom klickade dessa in ungeför två och en halv gånger var värkar det som, är så nyfiken på vilka alla är. Jag kan bara komma på vilka ungefär femton personer är ;)


Kommentarer
Postat av: My

hahahaha, detta va det sötaste <3 PUSSS på dig snygging! :*

2009-01-07 @ 18:06:08
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på my.

Haha, jag vet, jag är din snygging. Och du förföljer mig! <3

2009-01-07 @ 18:55:19
Postat av: Stefan W

Hej! Kolla gärna in mina filmtips på min blogg :)

2009-01-07 @ 19:09:35
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0