Morgon med älskling.

FREDAG. En fredags morgon hemma i familjen johanssons hus med partner.

"Igår såg jag att Angelina jolie har lika bra axlar som dig" Det var tur att han hann säga det innan jag tog på mig tröjan annars hade tröjan legat i papperskorgen på två röda. Jesper sitter och äter, fixar varm oboy och en skorpa in till mig som står och sminkar mig och fixar håret. Jag kommer och tar kort på oss när vi fular oss. Jesper läser tråkiga sidor i tidningen. Jag får akut jätte bråttom till bussen och springer in i köket med klackskor på, vänder, jesper springer fetr, jag vänder, vänder igen, pussas, stänger inte dörren och springer. Står sedan och tittar in i köksfönstret ifrån busskuren och undrar om han tittar tillbaks just nu.




Om det blir fest ikväll kör jag samma kläder som jag hade i skolan. Jäkligt bekväma och fick fina komplimanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0