Mooonster (med creepy röst)

TORSDAG. Spenderar tiden så gott det går för att slippa öva på spanska glosorna som ska förhöras om tjugo minuter. Annars känns det som om skolan gå underbart just nu, har inga läxor och absolut inget jag ligger efter i. Däremot måste jag kolla upp poängen för psykiatrin i högskolan, känns så där, men måste kollas innan ind valen blir ikryssade.

Matsalen är ett mycket bättre ställe om man sitter brevid Oline http://eiide.blogg.se/. Hon och jag är monsters och vi är dancers, väldigt vackert. Vi diskuterar defekta rumpor vid salladsbaren och filmer som får en att förvandlas till lipsill. Oline älskar att förstöra andra männiksors mat och äckla sig är en specialitet ifrån hennes håll, puss och kram skumbanan.

Dags att ta ett tuggummi för att skölja ner doften av cowboysoppa (coolt namn ger fler ätare) och sätta sig med glosor. Great nu gick spanska fröken förbi också, någon verkar ha problem att öppna dörrar ;P. Haha, sluta svamla och börja tralla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får ju tipsa Henrik om nybörjargruppen street på torsdagar. 18.15=) Men det vore ju fräckt om du, Oline, Frida Torhall, Hanna Mårtensson och några fler startade en grupp? Ni har ju en massa material och jag hjälper gärna till! Fundera på det! Jag tycker att det är kul, det är därför jag orkar dansa hela tiden! Ha det bra!

2009-01-22 @ 15:11:52
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på Sofia.

Haha, absolut, killen har ju motorik noll men det är aldrig försent ;P. Jag vet tyvär bara vem Oline är utav dom du räknade upp nu, men det tåls ju att tänkas på :)

2009-01-22 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0