Mellandagsrean hann ifatt mig

ONSDAG. Hemkomen från en trevlig tur på stan med my och precis lagt på luren med världens mest kissenödiga matilda. Tryckt i mig de sista chipsen för att imorgon kunna starta om på helt ny kula med min nya diet. Mitt liv är inte lätt ;P.


Mysiga kläder för en runda       As dyr, as nyttig smoothie, som inte
på stan. Systers smutsiga        var så as god. Gammal pasta i
spegel.                                          kycklingsalladen. Men fin utsikt :)


Straight up little love soldier.                  Golvet var lite trasigt där jag satt :/.



Det som jag skulle inhandla.                               Det som flög med i farten för att mellandags
                                                                                    rean är för jävla billig.

Jag trodde jag hade klarat mig detta år. Klarat mig ifrån att slösa pengar på mellandagsrean. Denna hemska rea som är en gång om året och ruinerar en på ens julklappspengar. Men jag var duktig. Jag kom undan med två klänningar och en tröja, och det billigt. Därimot var de saker som var planerade att inhandlas svindyra, usch, och tråkiga.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, den randiga klänningen har jag med! den är söt :)

2009-01-11 @ 19:35:56
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är den, så himla enkel och bra till sommaren :)

2009-01-11 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0