Hjälp jag är jeans blind

ONSDAG. Jag föddes med sen farligaste och mest utstötande sjukdomen i världen - jag är jeans blind. Det är sanningen, Jag KAN inte se skillnad på jeans och jeans.

Det har alltid funnits tjejer som har sten koll på andra människors jeans, dom har koll på hur många dom har och vart dom kommer ifrån. Hör tillochmed killar som har koll på ifall någon har köpt nya jeans eller inte. Det skrämmer mig. Jag kan se skillnad på ifall jeansen är gröna eller röda, stentvättade eller knallblå, trachade eller klassiska - sen är jag lost vad det gäller andras byxor. Folk skulle kunna gå runt med samma jeans i en vacka utan att jag hade sett det. Sen att jag själv byter jeans varje dag värkar alla märka. Jag blir seriöst rädd varje gång någon annan en matilda och mamma prickar rätt och säger att jag har nya fina jeans första gången jag har dom på mig! Jag har åtta jeans hängandes och sex stycken liggandes i garderoben, och jag tycker inte ens om jeans särskilt mycket.. Jag måste skärpa mig, jag måste se skillnaden, jag måste orka bry mig om en sådan bagatel. Jag SKA kunna se jeans igen.


Blåa jeans kanske?

Kommentarer
Postat av: ditt <3

Snygg du är :)

2009-01-30 @ 12:36:28
Postat av: svar på jesper

tack

2009-01-30 @ 14:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0