JAG DÖR

TISDAG. Fina saker Sophia skriver varje gång hon hälsar tycker jag ;P. Märker att vi är två stycken som är riktigt lessa på pluggandet och att det mörka vädret knappast hjälper en med energi och motivation.

Suttit med veckans alla läxor nu sedan halv tre. Alla är avklarade förrutom den viktigaste såklart, den som jag har minst koll på och den som antagligen tar längst tid. Svenskans retorik PM, kanske hade avrit bra att vara på fredagens lektion :/. Den var frivillig, men om vi får en enda lektion innan en inlämning och ett tal, så kanske man ska gå på den - då vet du det till nästa gång sofie!

Äntligen fick vi röra oss lite på idrotten, synd att man hade glömt skor och så då.. Men nästa vecka blir det jag som håller i uppvärmingen, på order ifrån barven, så bered er på lite jumpstyle igen :). På tal om dans, så fick vi sovmorgon ifrån det imorgon och får komma dit när vi vill och bara få vårat betyg. Jag blir sjukt besviken och tar nog livet av mig om jag inte får MVG.



Tillbaka till pluggandet nu, måste bli klar till halv åtta då det är sex and the city.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobba på nu lilla gumman ;) ska jag ladda hem alla dem? P:

2009-01-13 @ 19:40:24
Postat av: Svar på Jesper.

jotack, jag jobbar. Nepp, det här ska jag följa på teven.

2009-01-13 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0