Inte för att göra dig avis, men..

MÅNDAG. Två timmar i skolan och sedan hem för att äta super god gyrostallrik här hemma framför super bästa Desperate housewives, nu känner jag mig lite lyckligare igen :)



Satt framför brasan när mamma frågar om det är värme i våran skola. Jag tittade på henne som om hon var dum i huvudet och säger någonting på en utandning som defenitivt måste gett en hint på hur klimatet i skolan är. På hur man går runt lite halvt förfrusen inne i skelletet och hur alla radar upp sig längs elemeneten. Vilket dåligt jävla arbets miljö vi har! Det är under all kritik, att behöva gå runt och frysa så att läpparna nästan blir blå. Detta måste dom ju faktiskt göra något åt..

Nu måste jag göra Engelskan, Landpresentationen, boken, naturen och psykologin. Efter det är jag lite mållös. Fast jag vet inte om jag kommer klara av att komma tills "efter det".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0