Inbillning?

LÖRDAG. På senaste tiden (sedan i måndags) tycker jag att jag har sett Tukk överallt. Fick för mig att han stod uppe på vallen med Muff, hoppade på bussen och stod utanför skolan i jespers bil. Men det har alltid varit andra människor. Dessutom är det hans namnsdag idag tillomed. Det är så konstigt, för i vanliga fall brukar jag inte ens se folk jag känner när dom står en meter ifrån mig. Men jag tror att min hjärna har fått för sig att han inte vill vara i lumpen, så då tror nog mitt undermedvetna att jag ska hitta honom inne i stan någonstanns. Som om han har rymt ifrån Karlskrona och lever som uteliggare inne i Kalmar bara för att han inte vågar åka hem. Lite creepy men mest roligt - as konstig!

Okej, det blev inget frossande alls igår, jesper har blivit världens duktigaste, vilket är lite jobbigt för ett godis monster som mig. Det blev gurk och morötts stavar doppade i lättdip. Gott men min sockerhalt låg på noll, så fick bli lite läsk. Därför blir det uppburkning för mig idag. Det innebär kanske mycket mer än vad andra människor äter i vanliga fall. Men för mig är det nu mer extremt. Soffan och colan väntar :)


sommar, heliga sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0