Handyman

TORSDAG. Kollade på Desperate Housewives nu, det var ett så himla fint avsnitt om deras egna handyman, världens snällaste människa som hade hjälpt dom alla på olika sätt, blev lite rörd.

Men är fortfarande ganska pisst of utav att det är en viss människa som snor mina ämnen och min stil att skriva på här på bloggen. Denna människa förföljer mig också på bdb fastän att jag för länge sen gjort klart för henne att jag aldrig gillat hennes attityd och hur hon behandlar folk. Det är uppenbart att hon gör det för att irritera mig - "hon är en ful människa" som matilda säger.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha, Matilda är klar i sitt språk :)

2009-01-29 @ 21:30:25
URL: http://theloved.blogg.se/
Postat av: svar på syster

lite försiktig bara. För jag skulle nog helrre använt något ord som börjar på F och slitar på a och därimellan är det tre bokstäver.

2009-01-30 @ 09:35:27
Postat av: My

haha :) när kommer dom nya avsnitten ?:) har också kollat klart på allt nu :O för det finns väl bara till episod 13?

2009-01-30 @ 10:19:51
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på my.

ja, så vitt jag vet. Måste komma nya!

2009-01-30 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0