Händelselöst.

SÖNDAG. Ja så känns mitt liv just nu. När var jag på fest senast liksom? Måste ha varit nyår, känns som en evighet sen. Har fått hålla mig hemma eftersom matilda har sagt att vi inte ha gå på några mediokra fester nu innan arton. Känns lite jobbigt för mig som inte fyller år förrens om tio helger plus ett helt sportlov. Så jag måste helt enkelt bryta det.

Sophia ringde för en stund sen och vi ska få hennes hår att se snyggt ut till hennes artonårsfirande på fredag, så avis. Matilda ska också hinna med det tills nästa onsdag, så avis. Vet inte hur hon ska hinna, men det löser sig förhoppningsvis.

Idag har jag läst femtio sidor om Barack Obama och vad han tycker om allting i hela världen. Allt på engelska och allt om politik, mina ögonbloger svider och jag skulle nog behöva sitta och bara blunda en massa timmar. Det tog fem timmar och då har jag bara strukit under det jag ska ha som underlag för mitt Obama tal som ska skrivas imorgon och framföras på tisdag, samma dag som Obama installera sig som president - best precident ever we hope. Jag vill att vi i Sverige också bara har president nu efter att ha hört Agnes retoriktal, kungen tar stört mycket pengar ifrån oss, tänk att vi skulle kunna tjäna typ 78 miljoner utan honom..

Igår kom jesper som en liten överaskning och jag satt bara i hans armar och kollade på alladdin tills det var dags för mig och familjen att åka och kolla på revy. Blev lite snabbmat innan vi nådde vår destination och sedan började skratten. Jörgen hade precis innan föreställningen börjat berättat ett skämt efter ett tag kom detta skämt på revyn, den var uppdelad i tre, med andra sketcher emellan, så vi började ju självklart gapflabba efter första stycket - som absolut inte var roligt. Ja, folk tittade på oss.

Jesper kommer ikväll och då ska vi ta oss ett bad med tända ljus. Jag längtar, men så länge för jag gå ner och tvätta ansiktet, plocka iordning alla Obama papper och kolla lite på något barnprogram.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag hatar "joppe-uppgifter"!

De tar död på en levande...

gaaahaaagaaahaaa!





Jag längtar till tisdag då mitt hår ska bli fint igen.

Tack baby!<3

2009-01-18 @ 17:41:39
Postat av: Svar på Sophia.

Ja, dom ska alltid vara ungefär åtta kilometer långa och innefatta saker som en annan människa har luskat ut under hela hans livstid, vi får tre veckor, fear..



Ja absolut, så ska du få komma ut på landet också ju ;P

2009-01-18 @ 18:05:38
Postat av: Anonym

Men du ska ju förfesta med mig! Det blir kul, :) har du tid att blondera mitt hår denna veckan ?

2009-01-18 @ 20:44:03
Postat av: Svar på vad jag tror är anonyma matilda

Ja, men sedan hem och lägga sig för att jobba dagen efter. Jag vet inte, det råpå hur det är på torsdagen.

2009-01-19 @ 09:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0