Första CV ute

TISDAG. Japp, och det känns underbart. Suttit med den nu i nästan femtio minuter, men nu kommer dom kommande fyra CVna gå mycket fortare då jag bara behöver skriva om de personliga breven. Efter detta ska jag ta och sätta mig i en fåtölj och läsa veckorevyn och kolla upp om jag ska ha något tills morgondagens shopping.



Vet att min blogg inte är så fin, bilderna och allt det där är bort där uppe. Har också fått information om att det har varit så ett bra tag nu. Men hold on, det är sax och lim på väg så att vi kan laga det igen :)

Updt. trettiotre minuter senare och alla är klara! Precis lagom till att Top Model 11 börjar nu om en kvart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Då sitter det väl på sin plats att säga tack då!

2009-01-06 @ 22:51:50
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på Sofia.

Haha, javisst :)

2009-01-07 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0