En till!

FREDAG. Skoldagen gick fort då jag inte började försen vid tio och sedan slutade tjugo över ett. En snabb jogging tur ner ifrån Cplan ut till bilen där jesper, tukk och challe väntade med tomma magar. Det blev Burger King med tukks "lyxiga kupponger". Ät aldrig Bcool på bk, den är fruktansvärt dålig och tar ungefär en kvart att få.

Hem till Toffe för att kolla upp några elakingar på deras msn, som visade sig vara folk som råkat klicka in dom i sitt egna samtal. Mycket skärrande ;). Helt plötsligt blev det att vi stannade där hela dagen. Jag kollade igenom La redoute katalogen två gånger och dreglade över vår modet, tyvär säger min plånbok tvärt nej till allt! Och det ända som kom ur Toffes mun efter klockan åtta var en till, en till.


Snuppe och Jesper krigar.                   Jag och emma är omhändertagande.


Singstar, 90 tals låtar ;).              Toffe med Sovande Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0