En berlock säger med än tusen ord

MÅNDAG. Kom hem från Antons firande för ett tag sen. Lika trevligt som alltid förrutom att Snuppe var på lite jobbigt humör, vilket också var roligt en liten stund. Jesper har ett väldigt annorlunda sätt att uppfostra barn på, han säger vad dom inte för göra och sen gör han lika dant själv - jämt. Vad ger inte det för signaler till barn liksom? Han har inte heller förstått hur stor han är ock hur stark han är iskillnad emot små barnskroppar. Detta leder till oanade situationer som dom säger på någon reklam. Vilken reklam matilda, du som är reklam mästarn? ;P

På kalaset blev det jätte god tårta som anton och Charlotte hade stått och bakat imorse, jag var mäkta imponerad eftersom jag själv bara kan koka nudlar och bre smörgåsar. Paketöppningarna hos Wilnerson kan kännas väldigt utdragna, men denna kortades ner något ofantligt när Tukk öppnade challes present. Jag ska inte berätta mer än så här, eftersom tukk själv blev väldigt generad, men jag kan säga så pass att halva släkten satt gråtmilda.



Jag har satt i mig lite rån nu och ska nog gå ner och ta mig något att dricka också. Mamma och pappa är på middag ikväll igen så det är väl mitt ansvar att hålla igång brasan tills dom kommer hem :)

Updt. Tyvär var det lite för mycket mjölprodukter i tårtorna för min stackars laktos mage så nu har jag magknip. Scrubs går för fullt och min ändå fråga är: Har mamma någonsin varit vaken så här länge någonsin innan? Dom har ju inte ens kommit hem ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0