Choko milko

SÖNDAG. Sitter och sörplar i mig ett rör med choklad nerstoppat i mjölk just nu, något läskigt jag fick av snuppe, men även skrämmande gott. Tittar igenom skolposten och där ser man hela kommande terminen, så nu är den färdig planerad. Bara inte så roligt att se att vi får spanska läxorna hemskickade också :/. Där skrevs dom ut.

Jag måste få säga att matilda var fjolligare än vanligt idag när hon var här. Vi skulle göra matten men hon bara skrattade så fort jag sa något. Plus att hon har kommit tillbaka i det satiet då hon ligger på vårat golv. Det gjorde hon jämt när hon kom hit när vi var mindre. Slängde sig på golvet och sen kunde hon ligga där nästan hela dagen. Men börjar hon bli gammal, ont i knäna och sånt :P.

M -Åh, vad oskönt jag sitter
S -Jag stackars dig som sitter på en matta med ett litet skrivbord framför dig.
Matilda tänker här i några sekunder och sedan tittar hon på hur jag sitter.
S -Ja, jag sitter här och får läsa ifrån sidan, på golvet och med en list mellan skinkorna.
Matilda lägger sig på marken och skrattar så hon håller på och dö och sedan skämms hon en smula :)

Psst, jesper ringde för ynka minuten sen och sa att dom skulle hoppa ut i snön nu och sedan in i bastun, väldigt avis på den biten med bastun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0