Bumbi björnarna

MÅNDAG. Finally fick jag ett tecken! Det finns bumbibjörnarna på min näst bästa kanal.

Jag har sovmorgon nu mer på måndagar och onsdagar och det använder jag till max, lite för mycket till och med. Men imorse fick jag äntligen det efterlängtade tecknet på att gud finns, det finns bumbibjörnarna på toon disney, nu blir det bara att nöte disney tills man hittar vilka tider det är - hallelulja.

Dov ut till åtta idag och min buss går nu vid halv tio. Lektionerna börjar vid tio i tio och sedan slutar jag igen vid halv ett. Måndag är tyvär den enda dag som kommer vara så bra nu mer. Nya schemat är helt enkelt kasst med två stycken halv fem dagar, en halv fyra, en halv två och då denna underbara dag.

Denna veckan ser jag inte alls fram emot, så hemskt är det. För jesper åker upp till sälen på lördag och är borta i en hel vecka, det kommer slå vårat rekord ifrån att vara ifrån varandra. Vårat senaste rekord är väl på fem dagar. Nu blir det nästan åtta dagar. Så ja, jag kommer ligga hemma och tyna bort eller shoppa upp pengar jag absolut inte har. Kommer bli obama skrivning hela dagen och kanske lite imorgon med, då sophia följer med ner till hagby efter en sjukt lång skoldag. Onsdagen bjuder på ännu en sjuk skoldag som avslutas med stress för att hinna till den första dans lektionen, som är lite saknad. Torsdag kanske jag ska slinga matildas hår och sen vill jag verkligen inte veta mer. Uschuschusch. Killing me softly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0