Blir pist

SÖNDAG. Varför kan inte folk bara skrika på varandra lite ibland? Få ut det dom vill ha sagt. Det är så skönt att bara skrika på någon och kasta något oömtåligt i sängen. Varför gör inte vissa det? Dom går omkring och låtsas att det regnar och att allt blir bra imorgon. att man bara kan vända ryggen emot problemet så löser det sig av sig självt. Detta bevitnade jag för en stund sen, satt och höll på att börja koka åt deras vägnar. Jag hade lust att skrika åt dom, berätta att det var patetiskt och att snart vuxna människor inte gör så. Ingen utav dom gjorde ett skit rätt!

Kommentarer
Postat av: Syster

För när folk omkring inte riktigt vet vad som hänt och det inte finns något mer att säga varandra är det ingen idé att skrika. Är det inte meningen att man ska leva ihop så kanske man inte kan skrika åt varandra som normala människor. För jag antar att du menade mig och honom?

2009-01-26 @ 23:48:37
URL: http://theloved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0