Blahablada

FREDAG. Det har gått två dagar av det nya året och det känns bra än så länge ;). Igår var det slappdag till max, pizza och allt! Imorse var det bara att gå upp och jobba igen. Så fruktansvärt trög, men min snälla pappa hade klivit upp och tagit fram oboy och en skinkmacka till mig och sedan skjutsade han in mig :) Hade sån tur att det knappt varit någon på de två ställen som skulle tatt jätte lång tid, nästintill orört! Trodde att jag skulle behöva ta halv tolv bussen hem, men var klar vid tio över nio :D, var så nöjd med mig själv så att jag fick en jordnötsringspåse och en glass med kolatopping av mig själv.

Jag kom hem och tänkte lägga mig och titta på teve med jordnötsringar tills det var natt. Men sedan började jag hänga in lite kläder och sedan var det i fullgång. Så jag fick mitt (5-6 ggr om året) årliga städryck och tog bort varenda kvalster och halvfulla foundations mm. Och alla som känner mig kan då förstå hur f*cking rent det nu är i mitt rum. Valde också att inte lägga mig och äta ringarna eftersom jesper är dödligt allergisk mot nötter (tror han) och då hade jag inte fått pusssa honom.

Älskling skulle ha kommit vid fyra, då kunde jag äta ringarna vid sex ungefär. Men nu bröt jag hela jäkla planen, damn. Halva jordnötsringspåsen är nästan nere. Jesper "lanar" hemma hos Granberg - om det betyder att man skjuter luftpistol, dricker galliano och pillar lite på datorn, så är det de han gör..

Jag är uttråkad. Hur skoj är dethär att läsa liksom? Ne, juste. Och antagligen kommer jag skriva ett till ikväll, det behöverna inte ens läsa.. Kommer nog vara ganska obetydelse löst om något program jag såg, mamma sa eller maten smakade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0