Avslappning sökes

LÖRDAG. Och då menar jag inte uttråkighet, utan ren omtanke och avslappning. Igår kväll kom Matilda och Mackan förbi och åt pizza och kollade på film, väldigt mysigt. Imorse blev det att kliva upp oändligt tidigt och må jätte dåligt över uvi. For in till jobb och jesper hjälpte till att damsuga röda mattan som vanligt ;). Panik handla ett par termobrallor till Sälen resa och Floating och massage presentkort till Kajsa. Väldigt dyrt med floating men man kan ligga två stycken i samma sån där utomjordisk kub och det ska jag och jesper göra någon gång när vi känner att vi behöver skämma bort oss själva, vilket jag hoppas är snart.

Vid två for vi hem till Jespers farmor Kajsa och åt smörgåstråta i drivor och på det en tårta som kan vara den absolut godaste tårta jag någonsin ätit. Så den ska jag ta recept på och be mamma göra :). Som vanligt ska vi ju inte sitta stilla för länge, så he och packa jespers helt opacka väska för att åka upp och lämna den en helvtimme senare. Hem till mig och där började våran lilla mys stund- finally. Fotbad och massage framför världens gulligaste Björn Gustafsson. Efter det blev det väldigt jobbigt när vi skulle försöka säga hejdå, vilket slutade med att jag slängde mig i säng och tvingade mig själv att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0