Återblick på underbart NYÅR

ONSDAG. Det blev middag här hos jesper. Kött (fråga mig inte vad) pommes och bearnesé. Inte överglammigt men super gott och absolut bästa fyllematen. Som alltid med vårat coola gäng så gör alla vad dom vill när dom vill - men i år gjorde vi flickor skillnad på det! Så vid åtta hugget  fick vi snilleblixtar och sedan var lekarna igång. Även att killarna aldrig kommer erkänna det så tyckte dom att det var roligt. Trådar hit och tröjor dit, spring den ena, viska den andre ;)



Vid halv tio Kommer Hanna på att hon har en massa småraketer som ska skjutas upp. Vi går ut och dom slänger små grodor och tjutraketer. Jag och Challe stog mest bara och frös medans Hanna och Matilda är som barn. Matilda betedde sig som om hon aldrig sett en raket innan, hon var as rädd, hon tyckte dom var jätte fina och hon skulle tända alla ;) När vi äntligen fick gå in igen var det dags för det första lasset att bege sig. Detta ledde till att vi i andra lasset hade fruktansvärt skoj med cornelis rajrajrajrajajaraj - lite röda i ansiktet?



Vi kom vi såg vi segrade. Klockan är elva och vi har kommit till Philips villa. Mycket hälsande och strunt snack. Jag sprang två tre varv i huset och tog fina bilde i farten ;). Men som ni förstår av klockan så hann vi inte göra så mycket innan grande finalle.



Ring in klocka ring in, ut, in, mest ut! Jag har hört att det var en jäkla massa raketer, men det missade jag helt och hållet! Jag sprang runt och kramades, tog kort och hade almänt skoj, tror jag skippar raketer nästa år :P. Det var kramkalas och alla var vackra och glada.



Jag och Matilda blev insanly hungriga och lite trötta. Så vi tog skjutsen hem vid två tiden - vi måste smittat av oss för alla andra kom inte så långt efter. Men under denna korta tid går det rykten om att Hanna Nilsson ska ha gått vilt fram över dansgolvet. Jag väntar med spänning på att få höra det från den våldsamma kvinnan själv ;D

Bästa nyårs afton med vännerna någonsin! Alla var glada, inga sura miner någonstans. Musiken funkade oftast och alla betedde sig som folk. Sex av fem toasters.


Ä   L   S    K    A    R        O   S   S  !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Absolut bästa nyår!

2009-01-03 @ 12:40:41
Postat av: Svar på matilda

jag vet, galet :)

2009-01-03 @ 12:51:58
Postat av: Anonym

vilken fin klänning du hade ! :)

2009-01-04 @ 14:53:37
Postat av: elin

/elin ^

2009-01-04 @ 14:58:13
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: Svar på Elin

tack snälla :)

2009-01-04 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0