As you like it

FREDAG.Nu är det dags att gå till matten och det känns redan som om hela dagen har gått. Satt på bussen imorse och fick en människa med jobbig parfym på sig, sån där parfym som sätter sig i halsen och gör att man knappt kan andas. På väg ut ifrån ljungbyholm hinner jag argt tänka "Det där var inte en snöflinga!" Men självklart var det de. Konstig summa på kontot nu imorse, men det löser sig nog :)

Updt. As you like it är en teater som våra internationella systrar och bröder sätter upp, så som vi gjorde förra året, är jäkligt nyfiken på den - aldrig hört talas om den innan.

Just nu så är det en massa snorungspojkar som springer runt här i korridoren och säger "ursäkta, kan jag få min penna tack" efter den gången jag bad att få tillbaka min penna utav en liten penntjuv. Fyra pojkar satt precis bakom mig för en halv minut sen och sa dessa ord, jag vände mig och tittade, dom sa "ja, hej, vi pratar om dig". Jag som inte längre orkar bra mig om alla små barn här sa bara "jag märker det" och vände mig igen, då gick dom? Humm, måste vara jobbigt att vara kille och försöka mobba någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0