48 minuter

TISDAG. Så lång tid tills jag ska slänga mig i duschen, kolla på alla program jag vill och resten av kvällen bara sitta och granska och sortera alla kort som kommer komma upp på matilda imorgon när hon blir stora flickan!

Hade matlagning sista lektionen, vi blev klara en halvtimme före alla andra. Lärde oss göra riktig omelet och crepes, as gott! Tyvär hade våran lilla grupp hunnit bli stor till denna vecka. Och tyvär hade vi fått en massa såna där människor som skriker saker på sitt egna språk och helt nonchalerar alla andra men fortfranade vill få alla småtjejer att avguda deras spratt. Vi stod i köket mitt emot och jag gjorde väldigt klart med den värsta killen att det inte fanns något att hämta (psykiskt, inte smör och sånt) hos oss. Självklart ville han då ha den onårbara frukten och försökte resten av tiden få våran uppmärksamhet. Han kunde ställa sig i vägen, viska "sexiga" saker och stå och titta på mig, lagom äcklad tog jag till den elaka attityden - då tog han fram hundögonen. Blev så trött på honom, så jag och matilda slängde i oss den godaste maten ever och gick därifrån. Varför förstår inte vissa människor när de ska ge upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0