You talked the talk but you didnt walk the walk

ONSDAG. Dagarna går fort poängterade precis min trogna vän matuldagulla sen gick åter iväg för att arbeta på EAtiden. Hon kom mest för att säga att hon behövde gå. Lika dant med Sophia, satte sig och läste min veckorevyn i några minuter sen var även hon upptagen kvinna. Jag däremot har ingentingen att göra, speciellt eftersom jag inte hittar de enda uppgifter som skulle kunna få mig att ha något att göra på en EAtid, men det måste ändå bli gjort tills imorgon, damn.

Kanska ska man gå på revyn imorgon kväll, kanske ska man titta in på Claras kalas på fredag, inget jag vet ännu. Jag vet att jag har fruktansvärd träningsvärk sedan igår och att mina armar nog blivit en millimeter större i omkrets än vad dom var igår morse. På tal om idrott som långsökt tar en över till FNrollspelet så blir det jobbigt nästa tisdag när man ska bära med sig tre outfits och en utav dom ska hållas skrynkelfri..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0