TV önskningar

MÅNDAG. Jag kan inte ta det här längre. Varför ska man förstöra något som är perfekt? Varför kan inte någonting bara få vara orört och underbart? Nee, det är väl för mycket begärt! Nicollette Sheridan hoppar av Desperate Housewives, hur långt har världens sjunkt? Edie Britt ska visst gå och dö på något outgrundligt vis och lämna oss alla utan den häftigaste kärringen på gatan. Eller, hur mystiskt kan det bli egentligen? Hennes psykiskt störda man dödar väl henne när han har en familje flashback.. Åh, just nu önskar jag att DH var på riktigt så man kunde förvarna henne.

Dessutom önskar jag att jag var runt fyrtifem och var inredningsdesigner tillsammans med min älskade och hade två gnabbiga hundvalpar som hette Percy och Pooter. Jag skulle vart Simon och Pooter skulle helt klart vara min hund. Jag skulle alltid ha rätt och allt jag tog vid blev skit snyggt. Japp, jag har precis skickat iväg ett fint litet inlägg till herrarna och nu ska jag vänta på ett svar i flera dar!


sexigaste fyrtiotre åriga             Den lyckliga familjen. Simon , Thomas, Pooter
kvinnan i ett par klackar.            och Percy. Lite tråkig bakgrund kanske?
Och inredningen är inte
fy skam den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0