Tragiskt så hemskt det vart med köttbullar till

TISDAG. Morgon började med väckning av syster för att snabbt mumla jamåhonleva och skicka in presenterna, hon blev glad! Nu är folk här och firar henne och det blir lika god efterrät som i lördags, och bara det gör att jag längtar tills att alla slutar prata och käkar nu så att den kommer fram.

Att lärarna läser bloggar hör vi mer och mer om och Fannie har reflekterat det bra och jag har nog inget mer att tilläga. Vet att bloggen är offentlig men trodde nog ändå aldrig att det skulle bli så här, trodde dom ville ha en så professionell relation till oss som möjligt. Men ni är välkommna om ni har hittat hit.

Jag har gjort alldeles egna köttbullar, rullat och allt, det är galet, trodde nästan bara att det fanns att köpa köttbullar och inte några ingredienser till det nu mer. Dessutom brunsås! Vem trodde att det gick att göra sås från scratch?

Efterrätten kallar och jag öppnar stolt hela magsäcken för att få i mig allt!

Syster 20 år idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0