tipptapptipptapptippetippetipptapp

ONSDAG. Någon mer än jag som klev upp och kollade på Kenza på The voice nyss? Hon har jätte mörk röst och mycket tjockare kinder än vad man kan tror, dessutom vågade hon inte skratta en ända gång, var alldeles för platt helt enkelt.

Mitt hus är alldeles mörkt och det ända som hörs är en teve i bakgrunden och ett litet surr ifrån micron som värmer min nyponsoppa. Imorse däremot var det någon idiot som försökte gröpa ur sin tallrik, fan vad det lät och det slutade aldrig, kändes det som..

Hade lovat mig själv att inte köpa någonting förrens Hultsfredsbiljetten var säkrad, men idag är en ones in a life time opportunity, så nu får det bära eller brista, mamma och pappa har ju pengar i vilket fall som helst om det skulle skita sig, dom står ju med husvagn och allt annat för resan, så varför inte biljetten? humm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0