The Beatles, who have not heard the Beatles?

ONSDAG. Så börjar mitt tal jag ska ha efter våran tre timmar långa håltimme, har även hunnit med att ha femtio minuters seminaruim på våran söta Robinson Crusoe - detta blir en dag jag kommer ha fått saker gjorda!

Kan inte bestämma mig för ifall jag ska ta världens snabbaste soppa tillsammans med matilda eller om jag ska ta en smaskig lunch med älskling tills talet verkligen är. Svårt beslut. Kommer nog sluta med att jag gör bådeoch för att inte göra någon ledsen :)

Mina skor har fortfarande inte kommit till kalmar stad, det gör mig förbannad, men även mer manad till att börja plugga till psyklog. För vilket universitet jag än väljer, så kommer jag till en storstad. Frågan är vilken.. Malmö, Göteborg eller Stockholm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0