Staggrevy

TORSDAG. Idag har det varit stressigt och lite fullt upp med mysiga och känslosamma samtal. Nu står jag i våran älskade korridor här på internationella och väntar på Arvy (Arvid) som jag ska gå och kolla på revyn tillsammans med. En minut innan min buss gick kom jag på att jag lovat Anita i två dagar nu att skicka min landpresentation till henne så att hon skulle hinna sätta ihop den lite snyggt tills inlämning imorgon, damn. Visst hon är jävligt duktig, men klarar hon det verkligen om hon får det inatt eller imorgon bitti?

Updt. Nu är den iväg skickad! Phu, där lättades stressen. Revyn var bra men Stian och Oline var galet bäst! Även detta år fick Internationellare mycket creds och Walster mycket skit - det är väl så Staggrevyn ska vara. Tullarna nämndes en gång, om sin frånvaro, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0