smickra mera!

TISDAG. Vi måste lära oss att uppskatta folk mer! Vi måste förstå oss på människor och skaffa oss en egen uppfattning om dom. Tycker vi något så ska vi säga det till människan. Jag hade tillexempel femtio här inne igår, men inte en enda kommentar. Alla har alltid någon åsikt om något någongång. Istället för att ni sitter och pratar om det efterråt eller går och irriterar er i någon timme så kan ni ju bara skriva ut det här, jag tar all kritik - bra som dålig.

Lillsofie var precis här och klippte/färgade håret och jag fick höra något som gjorde mig jävligt arg, ledsen, besviken och lite äcklad. Hur ett gäng bara stängde av en utav "medlemarna" för att någon utav dom andra hade lyckats få över fler på hennes sida. Sen sa dom tack och hej till denne och därmed fick det ställas in en resa. Jävligt dålig stil när de i gänget som fortfarande tycker om den utstötte inte ens vågar vara med henne utav rädsla att också bli utkickad. Jag blir äcklad, ni tror att ni är det bästa gänget - tänk igen!

Lillsofie blev jätte fin och jag hade bara lust och sätta mig och få min egna lugg avklippt. En varm macka och Lilo&Stich senare och vi var super nöjda med dagen :) Duschen kallar och sedan blir det premiär för MammaMia i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0