makarotti

MÅNDAG. Nu tvingar mamma mig att koka makaroner, blir så trött på henne ibland. Men anatra att det är bäst att jag gör det innan pappa kommer hem, för pappa är en sådan som är trevlig efter hur mycket mat han har i magen..

Idag fyllde en gammal vän år, 18 år, och jag är grön av avund - grattis! Den ända som möjligtvis är mer kåt på att fylla arton än mig är nog Fannie, hon är lite wildcatcrazy.

Duscha och läsa Robinson tills ögonen går i kors, men först upp i dagens utmaningar är makaronerna..

Kommentarer
Postat av: Fannie

Jag längtar sönder. Helt och hållet. När vi båda är 18 tycker jag vi firar det med en barrunda ihop! Wildcatcrazy!

2009-02-10 @ 18:58:49
URL: http://ilands-liv.blogspot.com
Postat av: Svar på fannie

den bästa idé jag har hört på ungefär fyra dagar! wildcatcrazy mother fucker!

2009-02-11 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0