Robinson, min fagre Robinson..

SÖNDAG. hur roligt är det att läsa 350 sidor på gamel svenska? en av fem toasters, jätte kul. Söndagar är mina läxdagar, men inte alls lika enkelt när jag inte har något godis, vet inte riktigt hur jag ska lösa detta.. Ska också informera er om hur jobbigt det är att vänja sig med att inte kliva upp och jobba när man har gjort det varje helg i fyra månader i sträck. I lördagsmorse mådde jag asdåligt och trodde att jag skulle bli av med jobbet ifall jag inte åkte in, tills jag verkligen fattade att jag inte har något jobb nu på ett tag. Klagandet tar inte slut..


När dom här kommer till stan är dom MINA - Dont touch theme!

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: jag vet! helt sjukt:*

2009-02-08 @ 14:59:46
URL: http://rebelterritory.blogg.se/
Postat av: ebba

och dom skorna kunde man dö för:)

2009-02-08 @ 15:00:01
URL: http://rebelterritory.blogg.se/
Postat av: Svar på ebba.

en smula död för dom tack!

2009-02-08 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0