Oscarsgalan

MÅNDAG. Någon mer än Annagalenpanna som var uppe hela natten och kollade på Oscarsgalan? Om inte så kan du här klicka din in och kolla vad som bars på röda mattan Oscar2009

Lunchning med Mysan efter kort dag i skolan känns väldigt bra. Fastän att jag höll på att glömma min nya matfilosofi - Inte äta mer än en handflata. Jag löste den kniviga och gaffliga katasrofen och sedan blev klockan mycket och jag hann inte springa ut på stan innan hemfärden. Sånt är livet i en glasskål jag vill duscha.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahaha människan är galen. Men fin handflata...:P

2009-02-23 @ 20:23:38
URL: http://tidsfordriv.blogg.se/
Postat av: Svar på Sophia

tack, du har rätt fina händer du med ;P

2009-02-23 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0