Opposite

ONSDAG. Hey, tråkigt väder ute och jag tror det var fler än jag som kämpade med dom små klackarna över våran kullerstens stad, men efter kolasås på Mcdonalds och redbull på bussen hem med ett MVG i bagaget är flickan glad.

Det är bevisat, när jag är i vissa sinneslag - nästan alla. Börjar jag städa eller något liknande. Huset var tomt när jag kom hem och jag satte genast super glad igång en skiva och vek två tummlade omgångar och satte igång en tvätt till. Jag går fram som en duracelkanin här hemma med pirutter och slår i alla kroppsdelar som jag inte redan slagit av i skolan.

På bussen satt jag och tänkte lite och kom att tänka på ordet opposite vilket var ett av mina namn på den asbraiga communityn Lunarstorm och det förde ju mig oavsmakligen till den tiden då jag hette Puzzy_91. Ja, så hette jag, men jag var liten och oförstående och fattade inte alls att det var något sexuellt laddat ord. Men efter otaliga webbcam företeelser med PappaPer_43 och Wienersnittzel23cm och en liten hint ifrån en lite äldre granne så förstod jag. Hadde namnet väldigt länge, så jag måste ha varit riktigt trögfattad. Dom med för den delen då jag inte hade något webbcam, konstigt hur män kan sitta och bli upphetsade av ett namn och ett vanligt foto på en elva åring..

Dags att fixa BUSen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0