Nu börjas det..

MÅNDAG. Trodde jag hade blivit galen imorse när jag fick ett sms en nanosekund innan väckarklockan ringde, fattade inte att jag faktiskt skulle upp, det kändes så avlägset på något vis. Som tur är så har jag sovmorgon till halv tio bussen så här på första dagen - hallelulja!

Från och med idag och fram tills någon dag innan min födelsedag ska det vara skärpning på mig. Kilon ska försvinna, stressacne behandlas och naglar bli fina - detta är alltså saker jag måste åstadkomma själv innan min födelsedag. Ni ska bara veta vad jag ska skämma bort mig med köpta tjänster också innan jag går in i myndigheten ;).

Ett äpple till frukost

updt. Jag har orkat släta ut sladden till min plattång som legat hoprullad i ett halvår. Det tog ungefär fem minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0