Natten var lång

FREDAG. Och det innebär att jag låg vaken själv mellan halv tre och tjugo över fem och stirrade in i det becksvarta mörkret och planerade ut mitt framtida hus och jag är nu klar för att börja skissa på drömmen tack vare sömnproblem. Först gick det inte att somna för att vi klippt i oss fyra burn (energidryck) mellan klockan sex och halv två. När jag sedan började att bli trött hade min hals börjat straffa mig. Låg och vred och vände mig, försökte andas fuktig luft och knarkade halstabletter tills jag inte kunde andas genom min täppta näsa längre.

Mamma befarar det värsta.. halsfluss! jag vet inte om det är rätt diagnos, däremot vet jag att att det inte går att svälja, näsan rinner och febern ökar. Råga på allt så har jag glömt min älskade kamera hos jesper.. Kanske hade varit bättre att vara döende, eller bara lite halvt kanske ;), Wooliiboolii mannen kommer till bion den tjugofemte mars, det tycker vi om. Plus att matilda precis påminde mig om att det är en månad och en vecka kvar till dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0