Klar eller gjort fel?

MÅNDAG. Jag tror jag är klar med både resolutionen och Engelska realian nu, men jag är inte säker. Är rädd för att jag har missuppfattat något? Tänk vad pinsamt om jag skrivit realian helt fel och sen står där och ha muntligt inför hela klassen - nej tack.

Har ni sett hur Blondinbella och Kenza just nu håller på med olika arbeten från Sv C? Det är så skönt att kunna känna sig så duktig då vi redan har gjort den kursen. Känns som om vi slipper ett helt år, fast inte riktigt så det är, men sluta nu, det känns bra!

Lediga imorgon men självklart ska det vara supernyttigt seminarie på Jenny imorgon som man känner sig tvingad att gå på, så inget sova ut här inte.. Ska lyssna lite på Psykologin och Socionom grejen - sedan åker jag hem med tio bussen igen. Får hoppas att jag kan somna om efter det. NOT!

Updt. Så duktig är man när man märker att man har Google Earth på sitt skrivbord - och får höra att det är installerat där sen ett halvår tillbaka, oups! Lite halvkrasslig, lägger mig framför teven nu när alla läxor är gjorda.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var inte dåligt pluggat :)

2009-02-03 @ 12:40:08
Postat av: svar på matilda

jag är bäst.

2009-02-03 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0