I'm fallin' in love with your favorite song

TORSDAG. Jag var genomblöt, älskling satte mig i soffan och stoppade mina fötter i ett varmt fotbad, det gjorde så ontskönt när det varma vattnet kom emot mina tio gradiga fötter. Sedan gick han upp och lagade min älsklingsrätt - Rösti, kycklingklubbor och bearnaisesås. Vi satt mysandes framför teven och kollade på en gammal serie vi har börjat följa igen, jag kan bara säga att jag aldrig ville åka hem!

Hem kom jag i vilket fall som helst, för att kunna göra läxor och för att gå och lägga mig i tid. Imorgon är den sista dagen, sista dagen av mitt liv, dagen som tar slut vid halv två och sedan inte börjar förrens kvart i tio den tjugotredje februari.

Idag lämnade Verônica oss för varmare breddgrader, hastigt och lustigt utan att säga hejdå till sp07c åkte hon hem till ett sommarklimat i Brasilien, jag kan inte klandra henne.

Updt. 22.35.
Resolution inskickad, duktig hund. Nu är det bara att läsa in säkerhetsföreskifterna tills imorgon bitti, sedan kommer jag inte använda de grå särskilt flitigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Just nu har vi inte så mycket på Scorett. Vi har ett par låga från Esprit med blommor på. sen har vi ett par höga svarta. Men höga gröna gör ju Tretorn bäst. Kolla på Naturkompaniet. Ev, får vi in ett par Dieselstövlar, men jag är inte säker. Nu åker ju jag iväg, men jag ska ändå hålla ögonen öppna. Ha det bra!

2009-02-13 @ 11:19:36
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på Sofia

tack så jätte mycket :)

2009-02-13 @ 20:59:04
Postat av: Phia

Ah mys,mys på hög nivå där^^

Bra jobbat oxå soffan.

:D

2009-02-14 @ 10:06:14
URL: http://tidsfordriv.blogg.se/
Postat av: Svar på Phialotta!

absolut. Händer i din helg? Smack :*

2009-02-14 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0