Im a surviver

SÖNDAG. Jag överlevde den längsta veckan på evigheter. Veckan utan Jesper. Han är ett sådant lyckopaket så jag har bara lust att kyssa sönder honom och lyssna på alla hans dåliga skämt och kommentarer i timmar <3. Han kom hem tidigare än planerat igår natt och det var underbart - jobbigt, men underbart.

Dagen har spenderat nere hos 71 årig Kjelle W, lika trevligt som alltid och jag är proppmätt. På vägen hem diskuterade jag och jesper Hultsfredvistelsen och det ska jag nu börja kolla upp priserna på :)

Engelska talet är väl så gott som klart nu, lite för långt till och med, måste fixas. Resulotionen får jag ta och göra imorgon för jag vill ner och få massage av mamma snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0