hundra kronor någon?

ONSDAG. Det kan inte vara bra att först kliva upp och sen gå och lägga sig kort efter igen. För nu är jag tusen gånger tröttare än vad jag var första gången jag var uppe. Jesper åkte och hämtade EG hem från Thailandet vid halv nio. Då sov jag och sen sov jag till kvart över elva. Blääää. Ekonomin till Hultanresan går så där. Har en hundring för lite för biljetten, men det är ju inget större problem, problemet är att vi ska få alla samlade till att betala tillsammans så att vi har biljetterna hemma innan Mars.

Idag har jag lovat att stå för maten, det blir crepes - som jag har lärt mig på mat för vardag och fest (välj det!). Efter det hoppas jag på en liten kvällsrunda på stan med Mysan, om hon bara svarar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0