Hej mitt vinterland

TORSDAG. Hatar snö och kyla, aldrig någonsin tyckt om det och skulle aldrig frivilligt åka till något fjäll någonstanns. Och nu när snön har letat upp mig så har jag ingenstanns att gömma mig. Någon mer som är på att flytta julafton?

Inatt tog jag det hemska beslutet att ta ut en av mina piercingar, och det var inte alls hemskt, den bara satt där utan att jag hade satt något större värde i den på väldigt länge. Tack för dom åren hålet, men nu är det dags att du lämnar min kropp.

Världens lyckligaste kvinna - det är jag. För jag har sovmorgon till klockan tolv, yey. Men lite missnöjd får man väl ändå bli när en turist telefonlinje inte öppnar förrens halv ett och stänger halv fem, vill dom inte att någon ska ringa eller?

Var precis inne på Carolina gynnings blogg, vilket var någon vecka sedan jag senast var och det verkar som om hon far hem ifrån Tokyoland idag. För övrigt måste jag säga Carolina nog är den mest befriade människa jag hört talas om, tänk att få vara sån. Säga vad man tycker helt in public, galet.

Touch är insmord och nu spenderar jag resten av sovmorgonen i solariumet och fixar fräknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0