Gjutjärns bekymmer

ONSDAG.Jag har stått och gjort crepes sedan klockan fyra idag. Trodde det skulle gå snabbt, tog två timmar. När det var dags att äta var jag så mätt att bara en crepes gick ner och ingen efterrätt - Och allt var gjutjärnets fel!

Vi är tekniska genier här uppe, eller jesper fixar allting och jag pekar på nya design för bloggen som jag vill ha i vår. Pappa sitter där nere halvinvalid. Kan knappt gå men mammam var tvungen att lura honom att ringa till doktorn och nu kommer han att få vara stillasittandes tills efter helgen. Jesper är stressad, det är utgång ikväll och han verkar inte komma härifrån, men denna gången är det inte mitt fel alls. Min näsa rinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0