Emma pemma fågelskrämma

ONSDAG. Jesper hämtade upp mig ifrån skolan och jag sprang för att köpa dessa skor (som skulle kosta biljett budgeten) men det var inte dom! Lillsofie, vi måste nog göra klarare beskrivningar nästa gång :/. Det förstörde halva min dag, kunde inte sluta tänka på mina drömmars skor. Men dom kommer, dom är i england just nu tror jag, I hold on to my dreams - about the fabulous shoes.

Vi for till Nybro och kollade på en bil till Jesper, men det blir nog inte den, var inte så fin färg på den.. och något annat. Raka vägen hem till Familjen Toffe där emma fyllde 2 år, så roligt att se när så där små öppnar paket :). Tårta och skrik hann jag med innan dansen. Min hjärna bara mollade runt, men kroppen mådde bra och då var det extra skoj att vi körde en massa gung där man inte behövde tänka så mycket! Fick tvinga mamma att halvsovandes sitta och lyssna på mitt engelska tal tills vi båda gav upp och jag nästan somnade i duschen.

Imorse tog även EG guldfisk flyget till Thailand och ska ligga där nere och jäsa i två veckor. Vi undrar om han har sett blöjan som jesper packade ner i smyg i hans väska än ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0