45 dagar

ONSDAG. fyrtifem dagar, det är en väldigt lång tid, men inte om man har väntat i (vad nu tre år blir i dagar), för att få fylla arton år. Tills dess vill jag ha närmat mig min ideal vikt ytterligare. Så idag har jag frosatt lite för att nu i ungefär 40 dagar fasta. Jag vet att jag har ett väldigt konstigt sätt att banta på, men hey (igen) det funkar för mig.

Mamma var precis här uppe och lämnade några små söta piller som ska hjälpa mig mot min stressacne, dom var goda så att sutta på fem sådana tre dagar i veckan ska inte bli något större problem.

Börjar bantningen ikväll (eller inatt om man ska säga så eftersom dansen är så sent) med att ska av mig allt till ragga och cool kidz.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofie, för allt i världen. Banta inte. Du är fin som du är. Träna och ät sunt så räcker det mer än väl. Snälla!

2009-02-11 @ 22:50:50
URL: http://egocentriskt.blogg.se/
Postat av: Svar på sofia

väldigt snällt av dig att säga så, verkligen. Men jag har nått till det stadiet att inte sånt hjälper längre. Jag har min ideal vikt, då jag kände mig som mest nöjd med min kropp och den vill jag nå igen :)

2009-02-12 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0