sms när sovmorgonen är för lång.

TISDAG. ...
1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Öppna! Puss
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Vet du hur mycket av koldioxidutsläppen som kommer från trafiken?
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? När ska vi äta?
4. Vilket sms blev du mest berörd av? Jovars^^. Men det låter ju bra det här!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Lämna nyckeln hos mig.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Har du tid att klippa mig imån kväll?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Ja men jag tror att den här dagen gjorde vi ett jätte framsteg.
8. Vad vill du höra mest av allt? Hur går det med shoppingen?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Det är så dom säger när alkoholen har nått blodet.
10. Din romantiska replik?Jag hittar ju knappt till dig när det är ljust, det är ju frågan hur jag ska hitta till någon annan ute i skogen isf, haha.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Har du inte åkt än? Är snart hemma.

Ska aldrig kliva upp för tidigt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0