Grattis Jesper och Jesus!

TORSDAG. Idag är dagen då vi firar att även barn på julafton föds i skjul, inte Jesper men den andra killen på J. Bordet är dukat och allt godis är dekorerat och klart för att ätas upp. Själv sitter jag bara och trycker i mig en kinderägg som blev över när ena kussen bestämde sig för att inte komma. Vaknade av Jespers vibrerande telefon men låg blickstilla för att inte väcka honom så att jag kunde gå upp och fixa hans överraskning. Tyvärr har killen blivit lättväckt under våran tid tillsammans och jag fick ljuga ihop något om ett toalettbesök för att få gå upp utan misstänksamhet. Så blev det en muffins med ett ljus (för tjugoett år) och ett paket på sängen och ytterligare ett ifrån mammut och papput. Jespers familj får faktiskt ha dumstruten på sig lite idag eftersom dom jämt glömmer hans födelsedag och skickar grattis först en halvtimme efter att dom skickat god jul. Strukna skjortor och kjolbyten i hela huset tills nu och jag sitter endast här med mitt ovant långa hår (jag glömmer alltid att det faktiskt växer ibland) och väntar på Kalle. Puss o kyss o grattis på killarna med J.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg kjol!

2009-12-25 @ 15:25:36
URL: http://matildaengst.blogg.se/
Postat av: svar på matilda

tack!

2009-12-28 @ 13:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0