Glöggkväll/övernattningsparty

LÖRDAG. Mår sådär va? Mmm... Kan inte hjälpas jag måste upp till jobbet vilket bestod av att städa upp en annan fest efter 40 åriga bebisar. Varför luktar allt så hemkst dagen efter? Det tog dubbelt så lång tid emot vad det brukar och därför dubbelt så lång tid tills jag fick hänga på stan med Jesper, Anton och Charlotte. Som alla andra och även jag själv i efterhand kan intyga så var jag fortfarande full när vi gick där inne på Jula och de andra ställena tills jag fick i mig halva barnpizzan. Under Hansa resan hann jag nyktra till men hade inte glömt mitt löfte till tjejerna. Uppdrag: Kolla upp om jag kan ha lite fest där hemma under kvällen. Men självklart! Lite glögg på värmning och massvis med vatten på kylning eftersom alla som kom också skulle sova över. Nio pers i fyra sängar, myspys! Men innan läggdags hann vi med att prata och dansa in på fyra slaget. Julskivorna byttes ut emot spotify godingar och där stod vi och skrek om Dagny, Disneydags, Memphis och alla dom andra som under kvällen nöttes bland dom knäckta nötterna. We loved it och efter att varit full och bakis i två dygn fick jag äntligen sova ut till elva hugget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0